søndag den 25. november 2012

Top 4 wishes for Chrismas!




Nu er det jo snart jul, og jeg er kommet rigtig i julestemning! Min familie og jeg var over ved min papfars mor, for at pynte op til juleaften, og hun havde altså 9 kasser julepynt!
Så jeg synes det var på tide måske at lave et juleønske indlæg! Så her er mine top 4 ønsker!
1. Et amika: glattejern. Jeg mangler virkelig et glattejern, indtil nu har jeg altid brugt min mors, men nu vil jeg gerne have mit eget, og amika: skader ikke håret fordi det er damp istedet for varme, der glatter håret!
2. Tegneplade fra BAMBOO. Min veninde Louise, har sådan en lille fætter her, og jeg er forelsket i den, jeg kan dog ikke finde ud af at bruge den særlig godt, men det kommer jeg nok til.
3. Supernatural alle sæsoner. Siden jeg var i Norge med min veninde Laura, har jeg været besat af Supernatural, fordi vi så hele sæson 2 deroppe, og nu vil jeg gerne have resten af sæsonerne!
4. Canon EOS 600D. Det her ved jeg, at jeg ikke får, men jeg ville ønske, jeg gjorde. Jeg elsker nemlig at tage billeder, men kan kun til Foto, og når jeg er sammen med veninder der har et spejlrefleks, fordi jeg ikke selv har et.
Men der var mine top fire ønsker, håber i fik lidt inspiration til jeres ønskeliste!

4 kommentarer:

  1. Nummer fire måtte også gerne havne under juletræet hos mig! Jeg ønsker mig dog en ny linse til mit lille Panasonic Lumix G3 :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
  2. Dyre ting, hæhæ. Men man har altid lov at håbe. ;) Håber du havde en god aften!

    woonderstruck.blogspot.dk - Kig gerne forbi!

    SvarSlet